ירדנה ארזי עם עפרה חזה

ירדנה עם שירו שיר אמן הפסידה לחי של עפרה בנקודה אחת בלבד. לכבוד יום הולדתה ה-61 של עפרה חזה ירדנה ארזי מוציאה קליפ שבו השתיים מופיעות יחד לצלילי השיר געגוע של מנגינה - שאת מילותיו כתב בצלאל.


ארכיון ירדנה ארזי סרוגים

12102009 משתתף במבצע 3 ב 9990.

ירדנה ארזי עם עפרה חזה. עפרה חזה שילבה בין שירי הפופ שלה גם שירים תמניים וזכתה להצלחה בינלאומית ירדנה ארזי חיפשה מוזיקה צוענית יהודית רביץ הקליטה אלבום שלם של שירים ברזילאים. לקראת פסח הקרוב ארזי תשתתף במשדר התרמה שכולו בסימן שירי עפרה חזה ותבצע שם שיר שנכתב לזכה של חזה. ירדנה ארזי סוגרת מעגל עם עפרה חזה צפו לינוי משעלי חדשות סרוגים 041118 כ19 שנים לאחר היריבות המיתולוגית הזמרת ירדנה ארזי משיקה מחווה מרגשת לזכרה של עפרה חזה זל.

היריבות הצמודה בין עפרה חזה וירדנה ארזי הגיעה לשיאים חדשים באמצע שנות ה-80 לאחר שארזי נבחרה לזמרת השנה ומעריצה של חזה שלפה אקדח פלסטיק. אני משתמשת רטיןa כבר משנת 1988 לילה כן ולילה לא. בהלוויה של עפרה נגשה אליי מעריצה גדולה מאד שלה וביקשה ממני סליחה.

במשפחתה של אלונה כולם זוכרים את היום שבו טיילה ברחוב עם אמא של ירדנה נעמדה מול דוכן עיתונים ואמרה בהתרגשות. כך למשל הזמרת ירדנה ארזי ילידת חיפה תזכה לרחוב על שמה כאשר הרחוב הסמוך לו ייקרא על שם עופרה חזה זל. 2 דיסקים 22 שירים ביניהם ata li eretz shehashemesh taavot alai ben adam bein pirchey hagan haish mehahalom.

ירדנה ארזי סיפרה שוב ושוב ושוב בתקשורת כי טעות בחלוקת הנקודות בקדם האירוויזיון גרמה להפסד שלה ולזכייה של עפרה חזה. סבתה מיהרה לתקן אותה ואמרה. בקיץ 1985 התפוצץ המתח הגדול שבין עפרה.

ירדנה ארזי שרה לעופרה חזה. ירדנה ארזי סיפרה שוב ושוב ושוב בתקשורת כי טעות בחלוקת הנקודות בקדם האירוויזיון גרמה להפסד שלה ולזכייה של עפרה חזה. ירדנה ארזי סיפרה שוב ושוב ושוב בתקשורת כי טעות בחלוקת הנקודות בקדם האירוויזיון גרמה להפסד שלה ולזכייה של עפרה חזה.

לא שוכחת את ההטרדה המינית בלהקת הנחל סרבה להצעת מירי רגב להופיע עם הולוגרמת עפרה חזה ומוכנה לבצע גרסת כיסוי בפרסומת לשיר הנאצה שכתב עליה אפרים שמיר. מאז הוציאה ארזי עוד שלל אלבומי אולפן אלבומי אוסף ואלבומי הופעות והקלטות מיוחדות. בתחרות הבינלאומית היא הגיעה למקום השני בהפרש של שש נקודות מהשיר הלוקסמבורגי הזוכה.

המדינה ממש נחלקה לשניים - עפרה וירדנה אומרת רז חיה בן הרוש שיצרה עם אורי סלעי את הסרט זמרת השנה הסיפור אמיתי של ירדנה ועפרה ישודר בערוץ קשת 12 ב. רגע לפני יומולדת 70 לירדנה ארזי ראיינו אותה רבקה מיכאלי ואיריס קול ב-103fm ושוחחו גם עם דמויות. 18 שנה אחרי פטירתה של הזמרת עפרה חזה ירדנה ארזי מי שהייתה היריבה שלה לאורך שנים רבות שרה לזכרה שיר שכתב מנהלה המיתולוגי של חזה בצלאל אלוני.

30 שנים לתקרית הדיו של ירדנה ארזי ועפרה חזה. מעריצה שרופה של הזמרת המצליחה עפרה חזה שנבלעה בין מעריצות של יריבתה המושבעת ירדנה ארזי בזמן שהללו המתינו למנהיגתן הנערצת מאחורי מחסום סורגים שהוצב לאורך דרך הגישה אל הבמה. עפרה חזה עם חי הגיעה למקום הראשון.

מופע מוצאי עצמאות עם ירדנה ארזי. רחוב אחר ייקרא על שם שושנה דמארי זל וגם הוא יצטלב עם זמרת שכיכבה מולה שנים ארוכות יפה. ירדנה ארזי חוגגת 70.

יהורם גאון צדי צרפתי וחברים נוספים נזכרים בעבר המשותף. פוסטים אודות תמונות סרטונים ירדנה ארזי yardena arazi. כמעט 20 שנה לאחר היריבות המיתולוגית המפורסמת הזמרת ירדנה ארזי תסגור מעגל עם עפרה חזה זל.

בתחרות הקדם הגיעה ירדנה ארזי עם שירו שיר אמן למקום השני. מקפידה לנקות עם חלב פנים. מישהו הולך תמיד איתי שירה של עפרה חזה מתוך אלבומה אדמה שהגיע למעמד פלטינה.

אם רק עורכי התוכניות היו מתקשרים לרפי גינת כל המהומה היתה נמנעת. הייתה לי שיחה מאד טובה עם עפרה על הנושא והשלמה ואני מקווה שיהיה לכם בוקר מקסים. ירדנה ארזי vs עפרה חזה עיבוד תמונה.

באותה תקופה החריפה היריבות בינה לבית עפרה חזה כשהשיא הגיע בקיץ 1985 אז מעריצה של חזה התיזה על ארזי דיו. במקום אקדח דיו זו הייתה יכולה להיות חומצה. סיפור האירוויזיון הכי דרמטי של ירדנה היה דווקא בקדם בשנת 1983 ראש בראש מול היריבה הגדולה דאז עפרה חזה זל.

ריאיון עם האייקון הישראלי ירדנה ארזי במלאת 50 שנות קריירה וסיבוב. הן היו הזמרות הגדולות בישראל הצמד במרכזו של קרב הדיוות הגדול ביותר בתולדות המוזיקה הישראלית. לא חמודה זו עפרה חזה.

הרגשתי שיש פה הזדמנות לסגירת מעגל מתוך הרבה כבוד.


הקופסה En Twitter ירדנה ארזי העלתה לאינסטגרם תמונה עם עפרה חזה שקיבלה לאחרונה ממש בסמיכות ליום השנה ה 20 למותה של עפרה שחל היום


Israel Hayom ישראל היום עופרה חזה או ירדנה ארזי אחרי 30 שנה היריבות מגיעה למסך Bit Ly 2djgkeb צילום שלומי בוצ צ ו Eran Swissa Facebook


ירדנה ארזי מעריב


ירדנה ארזי שרה לזכרה של עפרה חזה Youtube


מנגינת געגועים ירדנה ארזי ועפרה חזה בקליפ משותף


תרבות ובידור עשר רשת 13


ירדנה ארזי H2shop


ירדנה ארזי En Apple Music


ירדנה ארזי על מחלתה של עפרה חזה הבנתי אותה לא הייתי נוהגת אחרת מעריב


עפרה חזה Ofra Haza עפרה חזה Ofra Haza שיר ישראלי Facebook


ממלכת ירדנה ידיעות אחרונות


ירדנה ארזי במקום אקדח דיו זו הייתה יכולה להיות חומצה


ירדנה ארזי Mako החדשות


דרור רפאל האנשים שבכוחם לעצב את המציאות מחדש מעריב


ירדנה ארזי במקום אקדח דיו זו הייתה יכולה להיות חומצה


בניגוד לתדמית שלה עפרה לא הייתה בובה של אף אחד Fashion Forward אופנה


ברוגז ברוגז לעולם הקרבות הגדולים של המוזיקה


קשת 12 בשנות ה 80 עפרה חזה וירדנה ארזי חילקו אותנו לשני Facebook


לא רק עפרה נגד ירדנה קרבות התרבות הכי מעייפים

Previous
Next Post »